Terug

  • Snelle levering
  • Gratis verzending in NL boven € 60
  • Prijzen incl. BTW en statiegeld

Vragen, klachten en suggesties

Heeft u een vraag?

Heeft u vragen over uw bestelling, order status of andere gerelateerde vragen over uw bestelling? Houdt dan altijd uw ordernummer bij de hand zodat wij u zo snel en goed mogelijk kunnen helpen. Heeft u een andere vraag en kunt u het antwoord op deze vraag niet vinden op deze klantenservice pagina? Neem dan contact met ons op.

Heeft u een klacht?

Het kan voorkomen dat u een klacht heeft over uw bestelling. Neemt u dan zo spoedig mogelijk contact met ons op en houdt uw ordernummer bij de hand. Indien u ons een e-mail stuurt vragen wij u zo goed mogelijk uw klacht te omschrijven. Foto's zijn ook aanbevolen wanneer uw klacht gaat over het geleverde product. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Heeft u suggesties?

Wij staan altijd open om suggesties te ontvangen over hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij stellen uw suggesties daarom ook zeer op prijs. Contact opnemen

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »